Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı, enerji verimliğinin artırılmasını ve karbon emisyonunun azaltılmasını teşvik etmek amacıyla Enerji ve Karbon Azaltımı (EKA) Destek Programı’nı başlatıyor. Bu kapsamda enerji yoğunluğunu, spesifik enerji tüketimlerini veya karbon emisyon yoğunluğunu en çok azaltan sanayi tesisleri ve işletmeler, enerji faturalarının yüzde 30’u kadar hibe desteği alabilecek. Bakanlık, 2026 Birleşmiş Milletler İklim Değişikliği
DEVAMINI OKU